Monday 23 November 2009

KeTiKa CiNTa BeRTaSBiH....

masa penulis novel ni tgh top dgn karya "Ayat2 cinta", adik aku ada beli novel hasil tulisan die yg lain... "Ketika Cinta Bertasbih". bile tgk ade 2 siri novel ni, mcm malas la aku nak start... bkn apa, aku ni pantang jumpa buku... klu jumpa buku, sume keje akan terbengkalai... sbb aku mesti nak abiskan sumenye.. tp, bile adik aku ckp, cerita ni lebih best dari ayat2 cinta... aku pun baca la...

bile dah baca, mmg berbaloi aku spend masa utk habiskan novel tu... suke dgn nama2 watak dlm citer ni, especially, nama2 watak perempuan... anna alfathunnisa', afifatul qana'ah... suke dgn kisah cinta diorang yg bkn kisah cinta biasa....

anyway, tibe2 aku sentuh pasal novel ni, sbb aku duk dgr kat radio yg cerita ni dah di filemkan... so, tertanye2 gak aku, adakah movie nye sehebat novel nye... tgk trailer movie ni, mmg nmpk mcm best jek.... ni yg rasa mcm nak tgk jek ni....




No comments:

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers