Friday 20 November 2009

BiLa NiH???? (part 1)

*aiseh... dah taip pnjg2, leh hilang plak... so, kali ni aku taip dlm word dulu, br copy paste... hehehehe

*******************************************************

Okla... rini, aku nak citer pasal penantian aku yg aku duk mention dlm entry sblm ni.... sbnrnya, aku tgh tunggu jawapan utk job application yg aku dah anta... tp, dah 3 minggu dah ni, x de jawapan pape pun... huhuhuhu...

Ni yg malas nak apply nih... bile apply mula la duk ternanti2... seksa nye duk dlm penantian nih... tp, klu x apply, aku dah x sanggup dah nak stay sini... x larat sgt2 dah... hati ni dah tawar sgt2 dah... huhuhuhu...

Knp aku tawar hati? Sat gi aku citer... sblm tu, layan video lagu nih... sbnrnya, aku x layan sgt pun lagu2 ni, unless klu penyanyi die kumpulan hijjaz... dgn kelunakan suara munif(vocalist hijjaz) tu, mmg aku layan sgt2 la.... anyway, lagu yg nak dilayan ni, aku terdengar masa aku naik kete sape ntah... ter’suka’ lak dgn rangkap yg mula2 & akhir lagu tu...


Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
Dan aku, ku layu di situ....

Mengharapkan sesuatu yang baru
Itulah impian aku....


No comments:

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers