Thursday 26 August 2010

LoYaR BuRuK RaYYaN

Rayyan mmg sgt loyar buruk dgn aku... yg heran nya dgn aku je... dgn abi dia, x de la sgt.. kdg2 terlebih manja lak dgn abi dia... suami aku ckp, mmg patut ar rayyan tu loyar buruk dgn ummi sbb ummi die selalu loyar buruk, kenakan dia...

Scene 1

Ummi: Rayyan, mana hp ummi... tadi Rayyan main kan...
Rayyan: (dgn muka x bersalah)... ade.. ade... (sambil tunjuk dlm lubang hidung dia & cuba kuarkan hp dari dlm hidung dia)
Ummi nye terus tergelak besar...

Scene 2

One day, aku tanye dia nak makan apa, sbb aku lapar, tp, x de idea nak makan apa
Ummi: Rayyan, ummi lapar ar... nak makan apa eh?
Rayyan: inga ayyan, nak? (telinga rayyan nak?)
dalam hati... aduh, terkena dah aku... mmg selama ni, aku selalu main2 dgn dia, nak makan telinga dia la, ketiak die la....
Ummi: (jawapan cover).. x nak ar.. mana cukup telinga rayyan...
Rayyan: ok... kaki ayyan, nak?
Ummi: (tergelak) kaki rayyan? X sedap .. x nak la...
Rayyan: sedap ummi kaki ayyan... nyum... nyum...
Ummi: hahahahahaha


Byk lg citer ntah pape... tp, x ter recall aku dgn keletah2 dia yg selalu wat aku gelak & jugak wat aku naik hangin kdg2 tu....

skg ni dia tgh gian main basikal yg abi dia baru belikan... basikal yg dua roda tu, tp, masih ada 2 roda kecik kat tayar blkg tu... siap wat aksi senget2 lg... cuma, yg kelakarnye, disbbkan kaki die x sampai nak kayuh full cycle, die kayuh separuh2... tp, mmg laju la dia bawak... kdg2 aku riso gak... tgh2 masak kat dapur, tibe2 je basikal die meluru ke dapur... menjerit la aku marah kat dia, suh main kat depan...

1 comment:

Ain said...

rayyan.. rayyan... x hbs2 ngan keletah mencuit hati yer.. ni kes ummi borek, rayyan rintik la yer.. ekeke

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers