Wednesday 29 July 2009

SuaMiKu BaKaL MR MaMa... hehehehehe

lps dpt tahu zura dah x leh jaga rayyan, aku try cari no2 fon taska yg penah aku collect masa bbsitter 1st nak berenti dulu... aku try call taska yg kat senawang... dari coversation tu, bunyinye mcm ok.. rate pun $250 sebulan, baby bawah umur 2 thn diasingkan, lps tu, die mmg x ambik ramai budak... had nye bawah 10 org... so, aku pun fix appointment dgn owner taska tu nak jumpa die khamis mlm...

bile aku cerita dgn abang, die ckp ok.... x lama lepas tu, die kata,"x pe la, biar abang la yg jaga rayyan sampai lepas raya". aku tanya die bleh ke? die ckp bleh la.. sbb skg ni die x buat pape sampai start pose nanti... sbb bulan pose nanti baru die start meniaga kat tapak meniaga kat ampangan tu.. tu pun kedainya bukak mlm, lps maghrib.. so, mmg bleh sgt2 la klu die jaga rayyan siang tu....

bile fikir2 balik, betul gak... aku pun suka... leh rapatkan lagi hubungan rayyan dgn abi die... biar die manja dgn abi die... hehehehe

td nak gi keje, tibe2 dpt sms dari zura, bgtau die x sihat... dia mintak cuti... so, tinggal la rayyan dgn abi die.. x pe... x pe... sessi training... hehehehe


2 comments:

Ain said...

mcm mn la rayyan nnt ek.. hihi.. mesti ada je akal nk usik abi dia..

MuNiRa @ ZauJaH RaZaK @ uMMu RaYYaN dan iDRiS said...

hihihi... jgn x tau...
smlm sampai pening kepala somi akak...
baju dlm mesin basuh dah basuh, tinggal nak masuk dlm tmpt spin je...
rayyan yg rajin ni, abis diangkutnye sume baju2 kotor die masuk dlm mesin basuh... bkn takat baju kotor...
sblm tu, akak tukar pampers die... x sempat nak buang lg sbb nak pakaikan die pampers baru...
dgn pampers yg tu pun die masukkan dlm mesin basuh... hahahahaha

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers