Friday 10 July 2009

cerita ceriti last weekend

sbnrnya, isnin baru ni mmg nak citer sikit pasal aktiviti weekend baru ni... iaitu.... AHNAF'S BIRTHDAY.... tp, disbbkan aku malas nak buka blog, so, aku tangguhkan niat aku dulu... sudahnya, rayyan lak kene chicken pox, so, aku citer pasal rayyan la dulu...

anyway, HAPPY BIRTHDAY, AHNAF... dah setahun dah ye.... moga Ahnaf jadi anak yg soleh dan berjaya dunia dan akhirat... so, ni la birthday boy nye...


majlis birthday tu ain wat pkl 3 ptg.. so, sblm tu aku singgah kat bandar tasik selatan jap, jumpa kak sah, bini abg halim (sepupu aku)... dia sbnrnya nak ajak aku join bisnes dia... bisnes ape? hehehehe... bisnes ZHULLIAN... mula2 aku ingatkan ok gakla nak cari duit lebih... alih2, die suh aku beli mknn kesihatan BE YOUNG tu dulu.. aku ingatkan murah je... rupe2nya klu dah jadi ahli, RM 729... mak ai.. mahalnya... tu utk sebulan tu... so, x jdla aku nak join... tp, agak terkilan gak la aku... sbb die siap ckp, klu x ckp cash... tolakla barang kemas utk wat modal bisnes... aku dlm hati... tolak brg kemas???? no.. no.. no... brg kemas yg aku ade sume pemberian org... ade yg mak dan ayah aku bg sempena konvo degree aku dulu, sbb dpt result spm dulu... yg somi aku bg lak, yg masa akad nikah dulu ar... sume ade semtimental value... so, x jdla aku nak join bisnes tu...

lps tu, terus bertolak gi umah ain... siap sesat2 lagi... sampai satu tahap tu, aku sampai gaduh la dgn abg.. terus aku senyap jek dlm kete... nasib bek sampai gak, wlupun dah lewat satu jam... so, nila antara gambar2 yg aku dah 'cilok' dari fb ejja, noy dan T.... hehehehe


ni lak aksi2 rakan2 sebaya ahnaf...


gamba last sekali ni la rayyan... sblm kene chicken pox... hehehehe
yg ni lak gamba aku dgn ummiirfan a.k.a azura.. jauh ni, dtg dari penang

yg ni lak, rayyan kene tangkap dgn ain... hehehehe
yg paling comel.... elyss... anak dara si ejja... nak jugak letak gamba maknye, tp, masa birthday ahnaf tu, die 'bz' agaknye... hehehehe



3 comments:

Ejja said...

amboi... nama aku pun masuk dlm krgn ko ye..

ada gak update ni... ok per.. citer baru...

Ain said...

ala, ciannyer, sampai gado2 ek, sory la kak, umh ain ni tercorok ckit.. hihi.. tp jgn serik tau nk dtg..

MuNiRa @ ZauJaH RaZaK @ uMMu RaYYaN dan iDRiS said...

x serik pon... hehehehe

gado la... x mo dgr lg ckp akak...
sudahnye sampai ke manjalara kitorang...
lelaki.. lelaki...
dlm lembut, ego nye tetap tinggi... hehehehe

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers