Thursday 31 December 2009

GaRa2 TaK KeRuaN

ni nak citer sikit apekah yg telah terjadi gara2 diri aku yg x keruan skg ni... sbnrnya, mmg aku dah start resah, x keruan, semenjak dpt panggilan utk gi interview tu lg.. resah & x keruan, bkn sbb aku x mo keje tu... tp, sbb nak la... lps tu, dah lama x pegi interview kan.. (maklumla, aku begitu 'setia' dgn tmpt keje aku skg ni, sampai x de cari keje lain pun.. dah dekat 4 thn aku kat sini) lps dpt call smlm, lg la aku gelabah... hihihihi...

anyway, nak citer kisah yg terjadi pagi smlm ni... smlm, aku terlewat 10 minit kuar dari umah aku... so, klu terlewat 10 minit, maknanya sampai kolej, confirm2 lebih dari pukul 8 pg nye... so, dgn kelam kabutnye, aku drive gi umah ummi (pengasuh rayyan) yg ambik masa 10 minit gak dari umah aku... ntah mcm mana, sblm sampai simpang kat depan umah die, fikiran aku leh melayang plak... fikir ape ntah, aku pun x ingat... sampai la dah kuar simpang besar, aku tergerak nak toleh sebelah aku...

"astaghfirullah... ummi x anta rayyan plak... adoi, mcm mana leh terlajak nih"

waktu ni, muka rayyan mmg excited sungguh sbb die ingat aku nak bawak die gi tmpt keje aku... maklumla, die mmg cam simpang nak masuk umah pengasuh tu. tmbh lak skg ni, tiap2 pagi wat perangai nak ikut aku gi keje...

aku pun apa lg, terus wat u turn, patah balik umah pengasuh tu.. sampai2 je umah pengasuh tu, rayyan terus wat perangai... x mo turun dari kete... kecewa la tu, sbb harapan yg berbunga2 td tu dah kene potong... hahahaha.. x pasal2, elok2 lewat 10 minit, jd lewat 20 minit....

pagi ni pun nyaris nak terlajak lg... hahahahha... nasib bek aku ingat....

No comments:

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers