Tuesday 8 December 2009

LoVe SToRY ~ ReVeaLeD.... part 3

9/12/2005, tarikh kami bergelar suami isteri... so, esok genapla 4 tahun anniversary kami...

akad nikah lepas asar.. saja wat lepas asar... bkn apa, x mo terkejar2.. at least, klu nak solekkan aku pun, aku dah solat asar dah... tp, kelakar gakla.. sbb cameraman nye sampai sblm asar... so, aku mmg x siap lg la... dgn tshirt & kain batik, aku jemput die masuk & duduk... masa tu la die tanya..

“awak ni pengantin ke?”

“ ha’ah, bakal pengantin. Kenapa?”

“x kan x solek2 kot nak kawin?”
“la... sy nak solat asar dulu la, br nak solek2 pun”

Cameraman tu leh wat muka blur. Siap ckp lg, sempat ke? Aku gelak je la...
ayah jemput tok kadi dari pejabat agama islam dtg umah... tp, tok kadi nyer punyela smart, sampai org ingat diela pengantin nye... hehehehe... papepun, ayah yg nikahkan kami...
Alhamdulillah, aku bergelar isteri kpd Abdul Razak dgn sekali lafaz... dah nikah tu, ingat nak terus solat sunat pengantin je sblm batalkan air sembahyang tu.. tp, tok kadi tu ckp, buat kemudian la... sbb takut org tertunggu2... anyway, layan la gamba masa akad nikah ni

masa ni ketibaan rombongan pengantin lelaki

berdebar menunggu saat tu...




saat dinikahkan ayah... yg baju hitam tu la tok kadi nye... hensem kan....hehehehe...




pertama kali bersentuhan tangan... hihihihi... mcm kene kejutan elektrik kejap... hahahaha




yg ni sebelum rombongan lelaki sampai... jenuh cameraman tu nak ajar aku wat gaya manja mcm ni... manala aku reti nak bergamba2 mcm ni... hehehehe

No comments:

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers