Wednesday 23 December 2009

iS THiS GoiNG To Be a 'GOOD'bye????

suspen x tajuk nih? hehehehehe... nak share sikit nih news yg aku dpt pagi nih...

akhirnye, lps bbrp lama menunggu jwpn dari bbrp permohonan yg aku anta, pagi ni, ade la satu yg reply... i received a call from one of the institution located in xxxxxx ( xleh di display lg wat masa nih... bkn ape, sbb x confirm lg dpt ke x...hehehehehe) and my interview session has been scheduled on next month... klu dpt, they will ask me to start work dlm masa yg terdekat... even, subject utk aku mengajar pun dah di assign....

ALHAMDULILLAH!!!!! wlupun x confirm, suku harapan tu berbunga la sikit... tp, takut la gak.. dibuatnye, aku kantoi masa interview, melepas lak harapan aku yg ni... dah lama x pi interview... tp, honestly, i really need to leave this place... really hope that this is really going to be a 'GOOD'bye to this college...

byk yg aku nak wat dlm hidup aku & family aku... nak sambung belajar lg... nak settle down kat mana2... & yg plg penting nak kan keberkatan dari Allah dlm hidup aku... which, i dont think i can get it here... sbb asyik x ikhlas jek... ikhlas pun masa dlm kelas, ngajar anak2 murid...

anyway, citer ni only di announce dlm blog & fb je, maybe... so, wat student2 yg mengikuti perkembangan aku, syyhhh... jgn bgtau sesape... x confirm lg dpt... & please... even korang sayang sgt kat saya (ayat perasan... hehehehe), jgnla doakan sy x dpt, tp, doakan kejayaan sy.... insyaAllah, wlu kite berjauhan, sy x kan lupakan korang nye.... ;)


sambung sikit lg... tibe2 dpt sms dari mak di kampung... adik aku yg dpt 5A upsr ritu dpt sekolah sains yg terletak di tmpt yg sama dgn tmpt yg contact aku pagi td... hihihihihi

6 comments:

Ain said...

insya Allah kak.. semoga berjaya.. dah x sbr nk tglkan gang komunis tu ek? hihi

Ibu Mifzal said...

Good Luck ira..doakan yg terbaik utk awak..

MuNiRa @ ZauJaH RaZaK @ uMMu RaYYaN dan iDRiS said...

thanks... insyaAllah, amin...

bkn apa...
harapan dah berbunga2 ni...
takut kecewa je plak nanti...

Muhammad Muizzuddin Bin Azraei said...

good luck madam...Insya allah, rezeki ada di mana-mana :)

MuNiRa @ ZauJaH RaZaK @ uMMu RaYYaN dan iDRiS said...

thanx muiz...

insyaAllah... amin....

~: T :~ said...

InsyaAllah dapat..80% dlm genggaman dah tu..
nnt leh aku singgah kat restoran somi hang, hehe

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers