Wednesday 30 December 2009

takutnyeeee....

sesungguhnya inila apa yg tgh aku rasa skg... rasa mcm nak jerit mintak tolong je, utk hilangkan perasaan ni.... huhuhuhu...

sbnrnya, td, aku received call dari institution yg call aku last week.. pasal panggilan interview tu... tp, last week, yg call tu, prof kat jabatan tu sendiri... tadi, dari main HR institution tu pulak... die call utk bgtau tarikh interview yg formal nye... tup tup, tarikh nye dah dianjakkan cepat seminggu dari tarikh yg prof tu ckp... lps tu, die ckp, interview tu nanti ada 2 session. session pagi, kene wat mock teaching. dari session mock teaching tu nanti la baru diorang wat decision sama ada candidates berjaya ke x ke session ke 2... adoi... cuak nye aku rasa...

mmgla aku lecturer... mengajar student mmg aku dah bese sgt2 dah... public speaking dpn org yg x dikenali pun aku dah bese... .. tp, tibe2 je aku rasa takut yg amat sgt... tadi, tgh tanda paper student degree sbnrnya.. lps dpt call tu, terus rasa mcm x leh wat keje... hati x tenteram... tgn dah sejuk2 dah ni... dada duk berdebar2... adoi... mcm2 yg aku fikirkan, what if i'm not good enough? kecewa la harapan aku nak tukar tmpt keje... am i good? huhuhuhuhu

Ya Allah, bantu lah hambaMu ini... permudahkan segala urusan ku... sesungguhnya, aku mengharapkan tempat yg bakal aku pegi ni, lebih baik dari sekarang... dan aku harap sgt2 aku dapat keje ni... bantulah hambaMu ini ya Allah... tenang kan hati ku.... kuatkan lah imanku....

3 comments:

~: T :~ said...

InsyaAllah madam..
aku doakan ko berjaya dapat keje kat sana..aku yakin ko BOLEH!!..
Best Of Luck k...

Rizziela said...

Insyallah pasti ada rezeki akak tu nanti......

jangan takut.....tu petanda yg memang jodoh dah sampai :D

khaileez_hana said...

muni...yakin boleh..gunakan kelebihan yg ko ada tu..curah dan tonjolkan bakat serta ilmu yg ko dpt selama ni...masa interview tu nti ko buat sebaikkkk mungkin...NEKAD tau...ni peluang ko..jgn lepaskan...jadikan kekejaman kolej Komunis tu sebagai pembakar semangat...all the best....

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers