Tuesday 8 September 2009

MiMPi???????

rini dah 8/9... dah seminggu blog x ber update.... dah nak naik sawang dah ni ha.... hehehehehhe... bkn ape, terasa lately ni life is bz... bile check2 balik, aku bz dgn ape, aku pun x tau... hihihihi... tp, terasa masa tu cepat sgt berlalu.. mungkin gak sbb bln pose kot...

saje je entry kali ni tulis tajuk mimpi... pagi td, masa siap2 nak gi keje, abg ckp dgn aku... zura(ex bbsitter rayyan yg pregnant skg ni) bgtau kat somi die yg die mimpi rayyan dapat adik.... die suh somi die bgtau abg.... hihihihihihi...

bile dgr abg ckp mcm tu kat aku... tergelak2 la kami somi isteri ni di pagi2 hari... alangkah indahnye kalau mimpi tu jd kenyataan... hihihihihi... tp, aku sendiri dah byk kali mimpi aku pregnant... aku rasa adalah dlm 3 kali dah aku mimpi aku pregnant kan adik rayyan... tp, x de muncul2 pun berita gembira tu... heheh...

so, kesimpulan yg aku dgn abg wat adalah, rayyan dpt adik tu maknanya bile zura tu bersalin nanti ar... tula adik rayyan yg sbnrnya....

p/s bkn x teringin nak pregnant lg... tp, sume tu ketentuan Allah kan....




2 comments:

Mrs Fingers said...

kejap jer masa berlalu kan...rayyan pun dah besar pjg...hmmmm

MuNiRa @ ZauJaH RaZaK @ uMMu RaYYaN dan iDRiS said...

x ckp pnjg hmmmm tuh.... tp, akak paham... akak paham... maknanya dah sampai seru nak dpt adik la tu eh... ekekekekeke

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers