Thursday 10 September 2009

MaJLiS KoNVoKeSYeN UPM Ke 33

hehehehe...setelah sebulan majlis konvokesyen aku berlalu, br la berkesempatan nak update kat dlm blog nih.... tp, kire ok la...ngam2 sebulan.... hehehehehe...

okla, majlis konvokesyen upm sbnrnya start 8/8 sampai 11/8. tp, sessi aku jatuh pada 11/8 tu... frust gak la sbb x sekali dgn su (member aku) yg ambik course engineering management.. diorang nye sessi awal2 nye.. dahla sessi aku hari selasa... x dapat nak ajak kwn2 aku dtg majlis konvo aku...

tp, papepun, aku tetap happy sbb berjaya gak aku konvo lps segala susah payah yg terpaksa aku tempuh semasa bergelar, pelajar, pekerja, isteri & ibu.. masa study ni jugak la, Allah kurniakan Rayyan pada aku.. kire kitorang sama2 study, wat presentation, assignment, masa rayyan dlm perut aku...

anyway, sambung citer pasal majlis konvo aku... kebetulan sblm majlis konvo aku, aku kene demam teruk... sumenye start lps aku balik dari majlis konvokesyen student aku ahad tu... blk tu, terus demam teruk... sampai aku terpaksa mc hari isnin tu.. tp, mmg aku x larat sgt2... lps tu, isnin tu jugak, aku bgn2 tido, tibe2 muke aku bengkak... aku pun x tau knp,... tp, x de plak gatal2... agaknye effect demam kot... aku risau gak, mcm mana nak konvo esoknye tu nanti... tp, tawakkal jela...

mlm tu, mak ayah sampai dari kg sbb diorang nak attend konvo aku... mmg pntg bg aku diorang attend konvo ni, sbb diorang antara pendorong terkuat aku utk aku teruskan perjuangan aku sblm ni....

pagi selasa tu, demam aku ade lg sbnrnya.. tp, aku cepat2 mkn panadol, blehla thn utk 4 - 5 jam, hopefully... sampai2, aku dah nak kene berkumpul kat tepi dewan... aku tanye gak abg, nak masuk x dlm dewan dgn ayah? klu abg masuk, mak la jaga rayyan... bile dah discuss2 tu, abg decide biar mak ayah je yg masuk.. yer ar, mak dah lama x jaga rayyan... x tau sgt pe'el si rayyan ni sgt... aku pun terfikir gak, sian kat mak kang nak kejar2 si rayyan tu...

so, sblm masuk dewan, sempat gakla bergambar jap dgn mak ayah kat depan dewan...


bawah ni lak gamba masa aku ambik ijazah tu dari datuk lim ah lek...


sementara aku kat dlm dewan, rayyan lak melasak dgn abg kat kete... tgk jela muke die tu....

gamba kat bawah ni, lps abis majlis konvo aku... x byk tmpt aku ambik gamba... aku pun dah start rasa x sedap badan... dah start rasa seram sejuk... org plak punyela ramai... mmg x dpt nak ambik gamba... ni pun nak ambik gamba ni, kene beratur dulu...

sementara ambik2 gamba tu, rayyan dgn seronok nye me round kawasan... siap lari2 dari atuk... hehehehe

tgkla tu, punyela seronok dpt lepas bebas...

gamba bawah ni lak, gamba dgn kwn2 aku yg ambik master sama2 aku, sama2 gi class dulu... sbnrnya ada a few lg kwn2 aku, tp, msg2 dah ada agenda sendiri... ni pun kebetulan aku terserempak dgn diorang dua org ni.. yg hujung sekali tu jemi, yg tgh tu lak zarina...

yg ni lak gamba aku sorang2... tgkla muke x sihat... bengkak kat muke pun x surut sepenuhnye lg...


finally, gamba aku dgn rayyan... special gamba ni, sbb die pun sama2 struggle dlm perut aku dulu.... hehehehehe




3 comments:

JaNnAh said...

congrats ye akak!!! :)

MuNiRa @ ZauJaH RaZaK @ uMMu RaYYaN dan iDRiS said...

thanks, jannah...:)

mule2 tertanye2 gak, sape umi nawfal ni... rupe2nye jannah ni... hehehehehe...

akak dah jd follower blog awak...

日月神教-任我行 said...
This comment has been removed by a blog administrator.

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers