Friday 7 August 2009

BiG oCCaSSioN..... CouNTiNG DaYS...

sblm ni, 3 hari berturut2 aku berulang alik dari kolej ke upm... penat giles, wlupun cuma drive je.... yg paling penat hari khamis la... sbb tetiba je, warga upm menjadi ramai giles.... smlm pkl 8.50 pagi, aku dah sampai sblm tol upm tu lg... tp, aku cuma berjaya sampai ke pintu 1 upm, pkl 9.20 pagi... jem teruk dr sblm tol upm sampai ke gate 1 entrance upm tuh..... hangin je rasa.... dah sampai gate upm, nak cari tempat parking satu hal lg. berpusing2 aku dlm upm tu... sampai jumpela segala jenis fakulti yg aku x penah tau locationnye sblm ni... dahla kete aku ni, air cond nye mmg problem sikit, bile gerak slow atau x gerak... so, peluh, x yah ckp la.... tau baper lame aku berpusing2 cari tmpt parking? SATU JAM!!!! grrrr...



nasib bek sempat gak dgr briefing sikit kat dewan.... anyway, slps berhari2 aku duk berulang alik ke upm, settle la urusan2 aku utk big occassion tu..... dan inila bendenye yg aku dpt hasil dr ulang alik aku tu.....


*****

*****

*****

*****

*****

*****

*****

*****
*****

*****


kad jemputan konvo utk tetamu
jubah konvo aku

tapi, memandangkan, aku x penah pakai hood yg disertakan sekali dgn jubah tu, aku pun mintakla tunjuk ajar lo... maka, smlm, disbbkan waktu rehat yg lama, model2 terpilih ni pun menggayakanla jubah ni..... hehehehehe






3 comments:

Ejja said...

Hahahah..

aku ke jd org pertama komen entry ko yg ni? kui3x...

Alah.. ko tersadai 1 jam cr parking pun.. hasil nye lumayan kan... hahaha..

Awat x ko je jd MODEL..? wkakkakaaa..

Rajin jgk ko menyenap2.. heheh..
X sabau tunggu gambo ko konvo woi..

Hmm... ms degree ko yg dl..
kan ado pki jubah.. tp ye la.. x sama kan.. heeh.. master lg UP sket jubah nye... hahah...

MuNiRa @ ZauJaH RaZaK @ uMMu RaYYaN dan iDRiS said...

wei... aku la salah sorang modelnye...
tp, gambo dlm ni kecik...
tu yg ko x cam aku tu... hehehehe

nantila, aku ade masa aku masuk dlm fb.. tp, fb kat ofis ni problem sikit.. x leh nak upload2 gambo...

degree dulu, aku kat uia... uia, die provide jubah je... hood dgn topi pun x de... yg ade cuma, tudung dgn satu line atas kepala je....upm ni lak kene pakai hood dgn topi tu lak....

gambo konvo aku, nanti eh... aku nak kene pi upm dulu, ambik gamba, lps tu br leh disekalikan dgn gambo2 hok aku sempat snap... hehehehehe

mizTiramisu^_* said...

congrats madam~
hehe.. ade gamba kak azie gak la... huhu...
kiut~ ;)

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers