Tuesday 26 April 2011

aPe KeS??????

sambungan dari entry aku sblm ni....sini dan sini ... mmg entry2 tu adalah perasaan aku pada seseorang yg pernah melukakan hati aku sedalam2nya... walaupun luka aku dah pulih, parut tu x pernah hilang.... dan kali ini, hatiku sakit lagi... bila dia boleh pergi terus dari hidup aku? tak boleh ke dia biarkan aku dgn keluarga aku? tak cukup lagi ke dgn apa yg dia dah buat dulu? tak cukup lagi ke dia taburkan fitnah merata2 hingga aku & abang mengalah & membawa diri jauh dari keluarga abang... ye, mmg aku akui, aku bawa diri sampai aku mengandungkan rayyan pun, cuma, keluarga aku & kwn2 je yg tau... dan klu ikutkan hati aku yg terluka, aku x nak sape2 pun dari family dia yg boleh jumpa rayyan... tp, aku kesiankan abg... aku izinkan rayyan mengenali atuk nya... agar rayyan tau, dia masih punya seorang atuk selain mak & ayah aku... tapi, knp 'dia' sibuk2 nak ambik tau tentang kami? knp sibuk2 nak tgk2 gambar rayyan & menangis2 konon2 terharu sbb akhirnya dpt menatap wajah rayyan? nak menambah perisa pada cerita2 dia yg aku ni kejam sbb tak pernah menemukan dia dgn anak aku?

baru ni aku terdengar cerita lagi... cerita yg 'dia' khabarkan utk menagih simpati semua org... konon2nya, dia di block dari tgk gamba2 anak aku... so what? aku mmg privatekan facebook aku pada org2 yg bukan dlm friends list aku... & fb abang pun mcm tu jugak... so, klu betul nak tgk, add je la kami sbg friends dia.... tak yah nak kecoh2 & buat citer kat sume sedara mara yg kami block dia sorang je dari tgk gamba2 kami!!!!!

No comments:

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers