Monday 29 November 2010

KeJaMNYa aKu..... :(

selepas sekian lama hal tu dah berlalu... tiba2, hari ni, air mata ni mengalir balik... luka lama yg dekat hati ni rupanya masih belum sembuh.... tiba2, aku terasa sebak.. dan tiba2 aku terasa aku ni kejam...

KEJAM? ye... kejam... kejam sebab aku x penah kenalkan rayyan pada dia.. kejam sbb, aku x pernah sediakan ruang utk rayyan kenal dia.... ntahla... aku mmg dah maafkan dia.. tapi, aku x penah boleh lupa apa yg dia penah buat pada aku... & disbbkan itu, cukupla aku maaf kan dia.. tp, utk berhubung semula... ntahla....

2 comments:

anon suria said...

aik? sungguh complicated. just buat apa yg munirah rasa happy...

MuNiRa @ ZauJaH RaZaK @ uMMu RaYYaN dan iDRiS said...

tula.. sungguh complicated... masa tu, dah macam citer sinetron kat tv tu... penuh dgn air mata...

dah lama dah pun x ambik peduli... dgn harapan luka tu akan sembuh sendiri... biarla org nak fitnah apa pun... tp, ni sibuk2 pulak nak ambik tau hal saya... x cukup lagi agaknya nak mengenakan saya sekeluarga....

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers