Wednesday 14 October 2009

Allah yang kucintai...

mmm.... tiba2 je terngiang2 lagu "Allah yang kucintai" kat telinga aku... ala... lagu tema utk citer sinetron kat tv3 pkl 6.30 ptg sampai 7.30 mlm tu... tajuk citer tu "Matahariku"... aku mmg suka sgt tgk citer tu... bkn apa, suka tgk telatah budak2 dlm citer tu... suka jugak pengisian yg kdg2 di share dlm telatah budak2 yg mencuit hati... dahla comel2 sumenye... rayyan plak paling suka part lagu die la... comel... ni senikata lagu tu...

Allah yg ku cintai
Allah yg ku sayangi
Allah selalu ku puja, selalu ku puji dan kutaati

Allah bukan manusia
Allah bukannya dewa
Allah bukannya patung, bukannya gunung, bukannya bulan


Allah Allah (2x)
Tiada tuhan selain Allah
Muhammad utusan Allah
Kita semua ciptaan Allah

Allah tuhan yg esa
Tiada tuhan selain dia
Penciptaan alam semestar
Berserta seluruh isinya

Muhammad utusan tuhan
Membawa kitab Al-Quran
Wajib kita amalkan
Itulah jalan keselamatan

Allah Allah (x2)
Tiada tuhan selain Allah
Muhammad utusan Allah
Kita semua ciptaan Allah
Kita semua ciptaan Allah

4 comments:

~: T :~ said...

aku pun suka lagu tu muni..
ni sambil nyanyi aku baca lirik yang ko taip tu..
aqil pn kalau denga leh goyang kepala..

Ain said...

besh kan lagu tue..
k.t, bkn aqil je kot yg goyang..
ibu pun hbs satu bdn goyang.. hahaa

Ejja said...

ko pun lyn ye citer tu.. heheh..

aku tgk2 gitu je la..
kdg2 terikut2 jgk senikata dia tu.. hahaha...

tp citer tu aku yg x gemor nye.. c OMAS (akak angkat ko) wkakak..
dia kalo berlakon citer pape pun..
over u !!

MuNiRa @ ZauJaH RaZaK @ uMMu RaYYaN dan iDRiS said...

hehehehe... ramai gak yg melayan citer ni rupenye.... hehehehe...

lagu tu mmg best... aku mmh nyanyi sekali bile lagu tu start... lps tu rayyan pun akan goyang2kan kepala die... tp, yg lawak nye... bile citer tu abis, rayyan akan mengamuk sbb dah abis... hahahaha

ejja... aku mmg layan citer ni.. cuma, lately nih aku selalu blk lmbt, so, dpt tgk setengah jam yg terakhir je...

omas (bkn kakak angkat aku...) tu mmg over... tp, kdg2 lawak gak gelagat die... over dr budak2... hahahaha...

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers