Saturday 27 June 2009

aLHaMDuLiLLaH

ALHAMDULILLAH...... itula perkataan pertama yg mampu aku ungkapkan... sememangnya aku bersyukur sangat2 pada Mu, ya Allah.... satu debaran yg sekian lama terkurung dlm hati ku terungkai sudah... result master aku dah keluar!!!!

setelah setiap hari aku duk log in kat student portal gso upm sbb nak tgk result & setiap kali tu jugakla, debaran aku ni x hilang2... akhirnya hari ni, terpapar jugakla result yg aku duk tunggu2 selama ni... alhamdulillah... alhamdulillah... saat tu, air mata kegembiraan seakan x mau berhenti mengalir.... ya Allah, aku bersyukur padaMu....

org pertama yg aku call adalah mak... sebak je rasa bile dgr suara mak, air mata bergenang lg bile bgtau mak result aku... dpt rasa mak juga gembira mcm aku.. sempat jugak aku ckp dgn ayah dan aku tahu, ayah jugak gembira... dan seperti biasa, ayah terus tanya aku, bile nak cari keje lain? hehehehe...

aku x bgtau lagi abang... niat aku nak bgtau balik keje nanti... bkn x mo bgtau skg.. tp, aku faham sgt abang tu... klu citer kat dlm fon nanti, silap2 aku lak kecik hati sbb dgr nada suara dia yg x de nada2 excited... so, lebih baik aku citer berdepan jek dgn dia... jap lg nak print result tu and nak tunjuk kat abang dan kat rayyan jugak. rayyan tu mesti excited.. tp, bln excited sbb aku dpt result (sbb die bkn faham pun).. tp, excited sbb ade kertas utk die koyakkan, keronyokkan dan jugak utk die melakarkan hasil kreativiti die... hehehehe.... x kisahla, yg penting, die pun pegi kelas, buat presentation, jawab exam sama2 dgn aku gak dulu... masa dlm perut aku... hehehehe

cerahnya langit aku rasa hari ni... hidup aku yg huru hara, terasa tenang jek... assignment student yg berlambak yg nak kene aku tanda, aku x nmpk serabut dah... biarpun deadline utk aku anta dah suntuk sgt2...

time kasih sume utk yg bagi dorongan... i love u all.... mmuuuaaaahhhhhh....



2 comments:

eyna enjah said...

congaratulations akak.....terjawab sudah....bile nk tukar angin ni?

MuNiRa @ ZauJaH RaZaK @ uMMu RaYYaN dan iDRiS said...

tgh cari angin yg sesuai la ni... hehehehe

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers