Sunday 23 September 2012

x tau nak bubuh tajuk apa... ;p

Assalamualaikum,

pejam celik, pejam celik, dah hampir sampai penghujung bulan 9 dah dlm tahun 2012 ni... cepatnya masa berlalu... rasa mcm x de ape bende besar yg aku dah buat & capai dlm tahun ni... tp, seriously mmg aku rasa cepat betul masa berlalu.. bak kata kwn aku satu ketika dulu, time flies bukan nye walk.. sbb tu la cepat...

anyway, mmg lama x jenguk blog. papepun, aku dah tukar langsir baru kat umah ni... tukar langsir je la... perabot baru ke, perhiasan ke aku malas nak tambah2... ni langsir ni pun, ambik yg ready made je... x kuasa makcik nak deco2 mcm satu ketika dahulu... huhuhu

so, mmg mcm2 dah jadi... x kan hidup gitu je kan sepanjang menyepi ni kan... (mcm x logik lak klu hidup mcm biasa jek..;p) tp, tu ah... bz... bz... bz.... campur dgn faktor yg paling besar iaitu MALAS... so, mmg x berusik la blog nih... sbb dlm ke bz an aku ni, sempat jek nak main game Hidden Chronicles kat FB tu... hehehehe.. tp, x leh compare la kot main game dgn update blog.. sbb main game tu cuma, cari brg2 tersembunyi jek... nak update blog ni, nak kene wat karangan sume...

okla, takat ni dulu... akan cuba update blog ni dgn citer2 sensasi (sensasi la sgt... ;p) yg dah lepas atau terkini atau akan dtg.... huhuhu

No comments:

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers