Friday 22 October 2010

TeST...TeST

sorry, tertinggal lg nak update blog ni.. konon nak update citer raya.. since syawal pun dah lama berlalu.. lupakan jela niat nak bercerita kisah raya... hehehehe.. tgkla, klu rajin, share pictures je la nanti... tu pun klu rajin... kuikuikui...

anyway, kita citer pasal lain plak... last night, aku conduct test 2 utk student2 aku... buat sekali harung utk 2-2 program (manufacturing & mechatronic).. bkn apa, subject yg sama.. cuma, beza program je.. x kuasa la aku nak design soalan2 test yg berbeza2 klu wat hari yg berlainan & x kuasa jugak aku nak booking class di waktu yg lain utk wat test semata2.. so, mlm tadi, terpaksala booking 2 class for the test.. satu utk program manufacturing, satu utk program mechatronics.. sbb student nye ramai... satu program pun dah 60++ students. memandangkan, test tu diabuat serentak, of course, x mampu la aku utk berada di dua tmpt serentak pada masa yg sama.. maka slps, membodek2 en abi... bersetujula beliau utk menolong aku menjaga test dia salah satu class... tp, klu dah aku & en abi terlibat jaga test, mesti ar si budak kecik tu ada sekali... (package maa... hehehehe)

so, masa jaga test tu, rayyan sibuk la menjadi 'ekor' ummi nih... x nak plak dia ikut abi nye.. klu x , besenya, manja sgt dgn abi... bila dah jadi 'ekor' ummi nih, apa lagi, mengekor je la kejenye.. bila student angkat tgn tanya soklan & aku pegi kat student tu utk bg explanation, diapun menyibuk sekali... lps tu, bila aku kat depan, suka plak dia melompat kat atas stage kat depan tu... tp, bila student aku kacau2 dia, lari plak nyorok blkg ummi dia ni...

tp, yg wat aku tergelak tu, dia tersengih2 bila aku guna mic utk brief student aku & buat announcement... suka betul dia tgk ummi dia guna mic... finally, masa student dah balik, aku pun tgh berkemas nak balik, dia pun cakap... "hehehehe.. tadi ummi nyanyi"

No comments:

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers