Tuesday 21 September 2010

MiMPi LaGi....

Mlm tadi aku bermimpi lg.. mimpi indah yg cuma sekadar mimpi je.. ntah bila nak jd kenyataan.. huhuhuhu... sblm ni, dah 3 kali aku mimpi aku pregnant.. ade salah satu mimpi tu, aku siap mimpi gi check up lg... cuma, mimpi kali ni, aku bkn pregnant.. tp, aku mimpi aku bersalin...

Dlm mimpi aku tu, aku seolah2 tersedar dari tido.. sedar2, dgn baju pesakit warna hijau kat hospital.. lps tu, aku tanye nurse kat situ, mana baby aku.. aku dah bersalin ke.. aku bersalin normal ke operate? Nurse tu senyum je... dia ckp, aku bersalin operate, sbb aku pengsan sblm pegi hospital.. disbbkan aku pengsan tu, org anta aku ke hospital.. dia bawak sorang baby pompuan.. aku rasa tu la anak aku dlm mimpi tu.. nurse tu ckp, ni anak puan.. baby girl, berat 3.17 kg (siap ada berat tu yg x leh blah tu)

Masa aku duk nyusukan baby tu, tibe2 mak dtg.. tanye aku, mcm mana aku leh ada kat hospital.. aku pun ckp la... aku mmg x sedar pape... yg aku tau, aku pening, lps tu, x sedar pape dah.. sedar2 dah ada kat hospital & dah bersalin dah pun.. lps tu, aku terjaga..

Huh.. mmg terasa mcm real je bila aku cite kat mak.. mcm seolah2 aku mmg tgh tunggu hari, tibe2 je aku pengsan... akibatnya, the whole day aku mengantuk... sbb x cukup tido.. rasa mcm x tido jek... huhuhu.. kan best klu mimpi tu jd kenyataan,, tp, ntahla... nak dpt rayyan ni pun susah.. x taula bila plak yg 2nd and next2 akan menyusul...

No comments:

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers