Monday 22 February 2010

BuSY....

busy.,.. busy... ni la situasi aku skg... baik di ofis, mau pun di umah... huhuhuhuhu... sorry.. lama x berupdate blog ni... sbb busy la... byk citer nak di share... tp, nanti la... aku try curi2 masa utk wat karangan2 tertunggak utk blog ni... bile dah siap, br leh posting kat sini...

anyway, sape2 yg follow entry2 aku sblm ni, aku akan mula keje kat tmpt baru hjg bln depan... tp, kdg2 takut la jugak... takut klu2 kegembiraan aku dgn berita gembira ni kejap je.. mana tau, kot2 sbb lama sgt aku bg notis, keje ni leh terlepas plak... na'uzubillah... dah lama aku tunggu & berharap ni... aku ckp dgn abg,.. abg kata istighfar byk2... tu mainan iblis tu...

dlm masa yg sama, kat tmpt keje aku skg ni, aku masih lg kene mengajar student degree... argghhhh... tension gak aku... sbb hakikatnye, aku ni dah start menghitung minggu dah ni.. & seriously, dah x de mood nak mengajar... tp, tula.. x kan aku nak ngajar sambil lewa je kan... so, berusaha sungguh2 mengikhlaskan diri utk bg ilmu pada anak2 murid aku... boss aku ni pun satu... dah tau aku nak berenti, cari2 la pengganti oiii... kesian kat student2 ni... mcm aku, of course, tang deliver2 ilmu ni, mmg la aku nak bg yg terbaik... tp, faham2 jelah, bile dah hjg2 ni... mood tu dah makin kureng.... huhuhuhuhu

anyway, aku dah siapkan sume soklan assignment utk student degree aku ni... lecture notes pun dok terkial2 siapkan... so, klu ada pengganti, org tu just sambung bg lecture & tanda assignment student je la... sbb marking scheme utk assignment tu pun aku dah siap kan.... tp, aku tgk x de tanda2 mcm nak ada pengganti je pung.... aku tgk subject2 HND yg aku duk ajar2 sblm ni, die main pass kat lecturer2 yg sedia ada jek... kesian aku dgn kwn2 aku kat dept yg sama dgn aku ni... ni la masalahnye bile dpt boss yg mcm bagus, tp, x tau apa2 pasal engineering... die siap wat teori, engineering ni senang je, klu tau konsep... tu yg die main bagi je subject engineering ni kat mana2 lecturer dlm dept ni.. sbb die assume, klu lecturer mechanical engineering ni, mestila boleh ajar apa2 pun subject mechanical engineering.... (adoi... rasa mcm nak hantuk2 je kepala org yg wat teori bodoh ni)

tadi, dlm kesibukan aku wat lecture notes utk student degree aku, tibe2 die dtg jumpa aku... mintak tlg aku preparekan soklan assignment utk subject HND yg aku penah ajar dulu... sbb lecturer yg die assign utk ambik alih subject aku setuju utk ngajar je... assignment die x mo prepare (dlm erti kata lain, die x reti la tu...) ceh!!!! ingatkan dah terlepas dah dari memeningkan kepala aku prepare assignment utk HND ni... kene gak... adoi... pening... sakit kepala... bleh x klu aku nak lari je dari sini skg... huhuhuhuhu

bile sibuk2 mcm ni... rasa mcm bkn org yg nak berenti keje jek.... x suke!! x suke!!

1 comment:

mizTiramisu^_* said...

ciannyer madam~
sabar la k madam~
sy pun da xtao nak ckp pe da~
disebabkn perangai dia tu, makin lame makin berkurang lecturer SOME~
aish~ sy cume mampu berdoa percepatkan la mase~hukhukhuk

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers