Thursday 2 February 2012

PiNDaH

memandangkan last entry, aku ada mentioned pasal byk bende yg berlaku yg aku nak share dlm blog.. tp, x tershare2... so, kali ni, aku nak citer pasal pindah yg berlaku tahun lepas, seminggu lepas cuti raya.. bkn pindah rumah... tapi, pindah office sbnrnya.... tapi, bknla maknanya aku tukar tmpt keje... masih lagi universiti yg sama.. cuma, pindah lokasi je.. tu pun, sbb bgnn fakulti dah hampir siap... tp, disbbkan bgnn fakulti tu x siap lagi, terpaksala kami ni menumpang kat bgnn fakulti lain... sampai la skg ni... masih belum siap2 lagi...

anyway, x yah la citer pasal kekecewaan sbb dipaksa berpindah walaupun sbnrnya tak de ape sebabpun yg menyebabkan kami perlu berpindah memandangkan bgnn x siap, hostel x cukup, bla.. bla...

papepun, ni la gamba2 bilik yg tinggal kenangan sewaktu aku di tmpt lama... gamba2 baru, later... bila dah confirm pindah elok2....

the door to my room....




dlm kenangan... on my busy days... sampai terpaksa balik mlm...





sampai tertido2 hero kecik tunggu ummi buat kerja...




dan akhirnya, ditinggalkan dgn paksa rela... huhuhuhu




No comments:

MaHLiGai KaSiHKu


Daisypath Anniversary tickers

Amanah Allah






Daisypath Happy Birthday tickers